Blogg

november 17, 2010 § Legg igjen en kommentar

Ok, litt om bloggen… For vår egen del, og for de som har lyst til å følge med, så har jeg oprettet denne bloggen. Det blir desverre ikke så mye kakeoppskrifter eller sminketips, men jeg kan love mye møkk og kaos. Jeg kommer sikkert aldri til å bestemme meg for hvordan bloggen skal se ut (skomakerens barn) så foreløpig har jeg laget den så kjedelig jeg kan. Skrivefeil skal dere heller ikke se bort ifra at det blir en hel del av. Ja… da er det vel bare å sette igang?

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Blogg at Villa Scheele.

meta

