Danmarkstur

mars 28, 2011 § Legg igjen en kommentar

Da var det på tide med litt oppdatering. Det har ikke skjedd så mye siden sist, vi har ryddet i skap, og prøvd å slappe av litt etter noen hektiske uker. Konemor har vært i København i helgen og greide ikke helt å holde seg unna interiørbutikkene. Egentlig kunne jeg tenke meg å bestille en container og handel alt med hjem… Men det blir både dyrt og upopulært i heimen. Så jeg handlet litt tapet og papir til et lite prosjekt jeg har på barnerommet. Tapeten er fra Ferm Living og er designet av Darling Clementine, som jeg har skrevet om før her inne.


Papiret skal jeg vise hva jeg skal bruke til senere.

Papiret ble handlet på en utrolig koselig liten butikk som heter Akimbo. Vi har jo egentlig ikke noe shabby stil her hjemme, men denne butikker har virkelig noe for alle.

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Danmarkstur at Villa Scheele.

meta

