Svelge en kamel

oktober 5, 2011 § Legg igjen en kommentar

Jeg har sagt at vi aldri skal ha en vegg i en annen farge, ikke det at det er noe feil med det, men passer ikke helt inn hos oss… Men da måtte jeg krype til korset… Vi har nå et stykk veldig blå vegg på soverommet. Det måtte til for at Banksy klistremerket skulle funker, og så ble det jo ille fint da. Jeg prøvde meg på Lady Pure, supermatt farge. Den ble flott! Må si jeg var litt nervøs underveis, så ut som det skulle bli skjoldOrama, men når det tørka så ble alt flottings. Så har vi hengt opp lampene som jeg kjøpte på Finn for evigheter siden.

Whaaaaaat! Må si at dette ikke så lovende ut…

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Svelge en kamel at Villa Scheele.

meta

