Der var den

februar 22, 2012 § 2 kommentarer

Litt over gjennomsnittet spennende.
To Be Continued

§ 2 Responses to Der var den

  • Åpent hus sier:

    hei du
    ramla over bloggen din
    den er fin – flott smak – mye lik min 😉
    er midt i et stort renovasjonsprosjekt og har egen blogg

    lurer på et par ting:
    hvilket kjøkken har dere
    og hva er navnet på flisene?

    har du tenkt å blogge mer, forresten?

    beste hilsner fra
    Åpent^hus

    • villascheele sier:

      Hei hei
      Oi! har ikke fått med meg kommentaren din. Har stått litt rolig her på bloggen. Men nå er jeg i gang igjen! Nå skal en hel råkjeller pusses opp!
      Kjøkkenet er fra KVIK, Mano. Hvilken fliser tenker du på? De på badet? Det tror jeg ikke jeg husker. Men er kjøp hos FagFlis i Oslo

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Der var den at Villa Scheele.

meta

