Nytt teppe

august 6, 2014 § 5 kommentarer

2 (1)

Fra Brita Sweden, bestilt på royaldesign.no Skinnputer på Eams fra Åhlens

§ 5 Responses to Nytt teppe

  • Guro sier:

    Så fint teppe, og golv! Kor er det frå? Har de malt det sjølv? Er på utkikk etter kvitt golv, anten parkett, eller å måla/lakka tregolv. Det verkar som om de har lang erfaring med oppussing, eg er utruleg imponert. Kva ville du anbefalt? Parkett eller tregolv?

  • Guro sier:

    Tusen takk for raskt svar! Har bestilt vareprøve på den askeparketten du nemnde, så det vert spennande å sjå. Kor kvit vil du sei at den er? Likar jo godt at det er særs kvitt, og den fine effekten det ofte får på tregolv. Verkar absolutt ikkje dumt å kanskje berre måla over den parketten som me allereie har (trestavs). Når det gjeld linoleum må eg innrømma at eg er litt skeptisk.

    • villascheele sier:

      Ja, den er fin. Jeg var også helt besatt av å få tak i hvitt gulv, og lette land og strand rundt etter hvit parkett. Men er vabskelig å finne… Så det er det hviteste jeg fant. Vi har malt både enstavs parkett, trestavs parkett og laminat, og all malingen sitter like bra. Men det er jo sef finere der teksturen på treverket synes gjennom slik den gjør på parketten. Eller så så jeg at Ikea hadde fått hvit laminat, lurte på om vi kanskje skulle legge dette på soverommene på sikt. http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/50284893/

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Nytt teppe at Villa Scheele.

meta

